luni, 12 aprilie 2010

Primavara din nou...Paste!

In primul rand Cristos A Inviat,sanatate multa la toata lumea si multa fericirea.
Nu am mai scris nimic de ceva timp,asta pentru ca am avut multe altele de facut,dar am revenit..ca si primavara..cu caldura in suflet si cu forte proaspete.
 Apropo de primavara,odata cu venirea ei ,a inflorit totul in gradinita mea,ma straduiesc sa o fac cat mai frumosa,cu floricele multe,insa  nu e pe deplin cald,,,inca.Deci,asa cum face tot romanul,curatenie inainte de pasti,mancaruri multe,multa agitatie,oboseala si ajungem in ziua de Paste rupti de oboseala dupa atata munca si pregatiri,de nu mai intelegem nimic din acele zile de sarbatoare.. mancare multa,indigestie,da ce sa faci..asa e romanul..sa tina traditia vie mereu in zile de sarbatoare. Asa ca si eu am pregatit ca tot romanul,cozonaci,pasca,drob si nelipsitele oua vopsite si alte preparate ca sa fie masa bogata si variata cu de toate cele crestinesti..Sper ca toata lumea a petrecut,sa simtit bine si a profitat de zilele frumoase(libere) de acest paste frumos.Va urez din nou Cristos a Inviat si numai fericire alaturi de cei dragi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35