luni, 12 aprilie 2010

Primi pui Guppy!

Iata cum arata acvariul meu dupa 1 luna....plin de ''dormitoare''pentru fetele care trebuie sa nasca,confort 1 sprit cu vedere la mare..:)),radem dar greu cand toate nasc o data,ca sa nu mai zic ca am deaja 30 de juniori frumosi de la doua din fete.Mici ,frumosi si jucausi,e o mare placere sa-i privesti.Asa cum spuneam eu incepatoare in acvaristica,m-am apucat sanatos de citit,(ce am gasit pe net momentan)ca sa stiu cum si ce am de facut.Deaja am trecut printr- un hop,cand din cauza Ph ridicat si a cateva plante care au putrezit in apa, sa format in apa o bacterie si mi-au afectat destul de grav pesti(infectie bacteriana),unul din ei chiar a murit..dar am reusit sa tratez la timp si sper ca boala sa nu recidiveze si sa am pesti sanatosi.Asa ca nici nu vreu sa ma gandesc dupa ce nasc toate fetele cati juniori am sa am..o sa trebuiasca sa mai cumpar un acvariu ca sa stea si copii relaxati in casuta lor.Sunt foarte entuziasmata si am o placere deosebita sa ma ocup de pestisori mei frumosi..abia astept sa mai cumpar si Molly si Xihpo,2-3 melci pomaceea si 2 sanitari,ca sa fie familia completa..:)Va tin la curent cu evenimentele..pana atunci numai bine va doresc..Pupici!
Primi 2 guppy.



A doua serie de 30 Guppy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35