duminică, 21 martie 2010

Acvariul meu refacut!

Asa e cand nu esti acvarist si nu te pricepi, te informezi dupa ce faci treaba prost..:(
Dupa o saptamana am citit ca marmura nu e buna pentru decor in acvariu(si tot ce e calcaros) asa ca a trebuit sa scot decorul,scoicile si alti melci,cu ocazia asta am refacut tot,am mai cumparat 6 plante noi si am inceput sa caut pietre pentru decor.Dupa 2 saptamani de ciclare a acvariului m-am dus sa testez apa.Ph mare,am inteles ca apa e dura aici intre 7,3-8,nu m-a bucurat asta pentru ca sunt obligata sa iau numai anumiti pesti,ca sa reziste la duritatea apei.Insa am plecat fericita acasa cu gandul ca am sa pot in sfarsit sa imi instalez ''copii'' in noua lor locuinta..Am facut toata mutarea in acvariu,l-am lasat pana a doua zi sa se limpezeasca si am instalat primi pesti in el.In mod normal toata lumea (am inteles) ca incepe ciclul azotului de 4-8 saptamani cu pesti de sacrificiu gen Cory,insa eu am zis sa incep direct cu Guppy care sunt destul de rezistenti si usor de adaptat. Am luat 10 Guppy-3 baieti si 7 fete.De 3 zile ma tot invart pe langa ei sa vad reacti ciudate..insa comportamentul e bun..s-au adaptat bine,sunt foarte jucausi si cred ca am sa am si pui luna viitoare..2 femele sunt cu burta destul de maricica..Asa ca trebuie sa ma pregatesc pentru reproducere...sa fiu bunica..:)).Urmatori pesti vor fi 4 Xipho.Abia astept!!!
Am facut si cateva poze..greu ca nu stau o clipa copii astia..hehehe.

Un comentariu:

  1. Totul a inceput cu o idee...De mult parea ca s-a pierdut in labirintul vietii cotidiene...dar odata ce-a fost redescoperita, a inceput sa prinda contur si iata...primi pasi au fost facuti si trecuti cu brio...

    Acvaristica asta este o stiinta grea de tot, mai ales ca multe din cele invatate candva de abia acum incep sa iasa la iveala...Ehei...ce sa-i faci, omul toata viata invata...si mai ales invata sa nu uite anumite lucruri din trecut...

    Si cum microbul acvaristului ne-a acaparat in totalitate speram sa dobandim si mai multa experienta in acest domeniu in care se spune ca acest hobby este bun vecin cu mania...

    Pentru inceput ne-a iesit foarte bine...dar la gandurile si planurile noastre legate de acvaristica va fii intotdeauna loc si de mai bine...Iar rezultatele se vor vedea...Cu siguranta...

    Pentru inceput...Felicitari !!!! Si la mai multe bucurii si planuri...ca slava Domnului nu ducem lipsa

    Te pupicesc cu multa dragoste si afectiune...Sotiorul tau cel drag si "Guvide nebunatic"...Tzutzu

    RăspundețiȘtergere

blogul.carmencittei35