duminică, 21 februarie 2010

Papanasi deliciosi..:)

Cautand astazi pe internet  o reteta  de ceva dulce,care sa-mi faca pofta sau sa-mi faca cu ochiul :), am gasit reteta de Papanasi cu dulceata si smantana...am zis hmmmmm nu am mai mancat asa ceva de aproape 3 ani( pentru ca aici in germania nu exista..),sau poate nu stiu eu..ma rog si nu am stat pe ganduri m-am si apucat de treaba.Nu am mai pregatit niciodata papanasi  dar spre surprinderea mea am constatat ca nu dureaza mult si este si usor de pregatit.totul a durat 15 min.Ce sa zic... au iesit o minunatie...(dar cred ca data viit.am sa pun mai multa branza de vaci), am mancat cu multa pofta  si placere..Asadar multumesc lui Theo's Kitchen pentru retetele delicioase postate...iar maine am sa pregatesc tot o reteta a iei de eclere...hmmm abia astept!
Pofta buna pentru cine vrea sa incerce reteta... sincer o recomand !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35