marți, 16 februarie 2010

Ai invatat ceva.. cu timpul?


Adesea imi trec prin minte fugar tot feluri de lucruri,intrebari fara raspunsuri  foarte multe dintre ele...una si cred  ca ceea mai importanta este daca mai avem timp pentru toate...avem timp sa ne facem prieteni sau sa-i  pierdem pe cei pe care ii avem,sa invinovatim destinul si intamplarile,sa-i judecam pe alti si sa ne absolvim pe noi insine,sa regretam ca am gresit si sa gresim din nou,de ambiti si proiecte pe care sa nu le respectam,sa sfarmam un vis sau sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea...avem timp pentru toate acestea..?
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca ..Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita. Restul ... depinde de ceilalti. Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie altora s-ar putea sa nu le pase. Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere ,si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi ,am invatat ca nu conteaza CE ai in viata ,ci pe CINE ai. Am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti.Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten,oricum te va rani din cand in cand ,iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta. Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altii ,cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti.Am invatat ca indiferent cat de mult suferi. Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta. Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea, dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii..Am invatat ca indiferent de consecinte cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata,Am invatat ca scrisul ca si vorbitul poate linisti durerile sufletesti ...am invatat sa iubesc ca sa fiu iubita..nu e timp insa de tandrete..si cand sa facem si asta -MURIM!
Contrazice-ma daca ai cu ce..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35