luni, 22 februarie 2010

Eclere cu ciocolata








Niciodata nu am fost atrasa sa pregatesc acasa dulciuri,dar de o vreme incoace experimentez tot felul de retete gasite pe internet...unele imi ies altele nu..dar nu ma las...:))
Asa cum  mi-am promis ieri, astazi am plecat sa-mi cumpar tot ce imi trebuie pentru  pregatirea eclerelor cu ciocolata,dar in loc de ciocolata, am folosit budinca de ciocolata ,iar in loc de frisca crema de vanilie.asa dar dupa ce am facut coca pentru eclere (care am facut-o prea fluida) pe viitor am sa pun mai multa faina, pasta trebuie sa nu se intinda,pentru ca nu au crescut atat cat ar fi trebuit.
Una peste alta a iesit ceva.. nu foarte bine recunosc,dar am sa mai experimentez aceasta reteta pentru ca intradevar nu arata foarte aspectos ,dar e foarte gustos. garantez.Asa ca am postat si poze la tentativa mea de eclere..:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35