duminică, 30 mai 2010

Gradina mea(momentan)

Gradina supraetajata

Floricelele mele


Gheranien(muscate) la fereastra!
Nu am mai scris nimic din aprilie...:(,asta pentru ca am inceput din nou  scoala.. si in fiecare zi ma scol la 6 dim.si adorm la 12 noaptea..e foarte greu sa rezisti in ritmul asta si sa mai ai timp liber si mai ales ca sa incalzit vremea si imi place sa petrec,sa lucrez, macar 1 ora in gradina mea in fiecare zi,ca sa nu zic ca e obligatoriu chiar.Dar promit ca macar o data pe saptamana sa scriu macar si doua randuri,daca nu mai mult!
Pentru astazi am sa adaug ''mandra''  de munca mea,cateva poze cu gradina mea..(pentru cine nu stie.''.gradina'' daca pot sa o numesc asa,era de fapt un deal plin de radacini si butuci,plin de tot felul de scaieti,ciulini)..am muncit mult la ea..si mai am de muncit..dar incet, incet am sa fac sa arate frumos..chiar daca nu am mult spatiu.Apropo..cum arata la vecinul meu..asa era si la mine..asta ca vedeti diferenta..cat am lucrat pana acum..Dar mai trebuie..cu rabdare o sa iasa bine in final!
O ZI MINUNATA !!!!

Un comentariu:

blogul.carmencittei35