marți, 20 aprilie 2010

''Bursa pestilor''

12-13 cm-190 Eur



12 cm-190 Eur




18 cm-90 Eur
Ieri am fost la o expozitie de pesti exotici numita ''Bursa Pestilor''in Frankfurt,de unde nu am plecat cu mana goala ..am cumparat si eu 6 pesti normal...dupa mine cumparam vre-o 10 bucati din cati mi-au placut..iata si cateva foto la cativa dintre pesti,dimensiunile pestilor sunt destul de mari...in poze nu se vede..
Iata cateva speci de pesti..(.sincer nu am retinut cum se numesc),dar care mi-au placut pentru forme si culori deosebit de pronuntate si vii.Preturile lor incepeau de la 30Eur buc.si ajungeau la 190 Eur buc(cel rosu tot pe corp).Tot de acolo am cumparat o noua pereche de guppy..pe care nu ii gasesc denumirea pe net inca...dar cred ca e o rasa mai pitica...ma rog..mai caut,o sa ma luminez eu pana la urma..:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35