marți, 9 martie 2010

Acvariul meu!

Pierdeam vremea prin magazin(asteptand sa iasa masina din service) si am nimerit din greseala la standul cu pesti...bucurie mare  pentru mine ,pentru ca iubesc pesti,sute de pesti care mai de care mai frumosi colorati...initial am zis ca sa iau si eu 2-3 sa pun acasa ca aveam un bol mic...ca dupa 2 ore de conspectat  cam ce trebuie..cum sa ai un acvariu pentru incepator ca mine, sa ma luminez cu ce se mananca toata  ingineria asta..sa ajung sa plec acasa cu un intreg arsenal al acvaristului profesionist..:).
de cateva zile tot aranjez decor si ma informez zi de zi asupra plantelor,pestilor,care cu cine e compatibil,mancare ,ingrijirea acvariului...si am constatat ca e o mare problema si o mare responsabilitate,
Credeti-ma ca e ,mare bataie de cap...tot citesc si tot ma gandesc daca am facut bine cand am decis sa cumpar un acvariu cu asemenea capacitate-180 litri.In afara de asta acvariul trebuie''formatat''..:)) ca la PC.doua saptamani pentru ph apei ...asa ca mai am de asteptat pana cand trec aceste 2 saptamani ca sa fac testul si sa pot baga pesti in noua lor ''locuinta''..:).Inca mai am de lucrat la decor...plante dar mai e timp.
Am sa va tin la curent pas cu pas.. cu acvariul meu  de incepator..aaa si am si poze..de inceput.!

Un comentariu:

  1. Frumos acum, pestii,xifo,guppy,scalari,si poate si niste carasii aurii cu ochii lor bulbucati si iscoditori.Atentie carasii tulbura apa,ia nisip in gura si il arunca.Asa ca ei trebuie tinuti separat.Niste pestisoi paradis care isi schimba culoarea mai ales cind epun icrele.Cindva am fost profesor la acvarii.

    RăspundețiȘtergere

blogul.carmencittei35