joi, 25 februarie 2010

Prajitura cu nuca de cocos.



Pofta asta ...e boala grea..:))
Trebuie sa recunosc ca din todeauna am fost o pofticioasa..:),dar de la o vreme de cand experimentez tot felul de dulciuri,salivez la fiecare poza pe care o vad  cu ''gust'' de dulce.Ca sa nu mai vorbim de kg.in plus asezate cu fiecare reteta experimentata de mine...MULTE CALORI..:)) daca socotim asa..dar ce bune si gustoase sunt...hmmm o minunatie.
Astazi am pregatit prajitura cu nuca de cocos..un pic diferit de reteta clasica de la The'o,doar ca aspect putin schimbat,ea a facut cubulete mici eu am lasat patraturi mari si am mai adaugat cateva esente la blat.
Ce sa zic...a iesit foarte bine,ca sa nu mai zic de gust.. cu o aroma de vis.
Va recomand si voua reteta,e foarte simpla..chiar prea simpla de facut si putine ingrediente.
Pentru cine vrea sa experimenteze una din retetele mele(nu cele originale),sunt aici ca sa va ajut.
Pofta buna.O zi minunata va doresc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35