luni, 1 martie 2010

Atracti turistice...

Un oras cu o arhitectura veche ,cu cladiri intrate in patrimoniul national cum ar fi  cladirea,Primariei care este construita dintr-un lemn special care sa reziste cateva sute de ani.Construit în 1703, Primăria Bad Soden este un lemn unic in stil baroc. Este acum casa istorica cu o cameră de nuntă cu mobilier din o  perioadă al fostei companii de toamnă Sodener de foarte multi ani.


A doua este Ruinele Stolzenberg - O frumoasa priveliste în Spessart şi Rhön ofera ruinele Stolzenberg (cca. 1252), cu un turn de veghe - simbolul Bad Soden-ului.Iar aceste ruine sunt la foarte mica distanta de mine, de casa mea,eu obisnuind sa ma urc in acest turn, deseori,pentru ca de sus ai o priveliste minunata. 
Si nu cea din urma o superba biserica catolica pe care nu trebuie sa o ratati ,
Sf.Lawrence,Unde eu imi gasesc de fiecare data linistea interioara de care am nevoie.
Pe langa aceste cateva atracti turistice mai puteti vizita un parc natural(rezervatie) de animale,cu mistreti,cerbi  si alte pasari ,plimbari cu biciclete si trasee turistice montane iubitorilor de natura organizate de ghizi si golf pentru iubitori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35