sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Sufletul,spiritul nostru..?

''Prieteni vechi mor, noi prieteni apar. E ca si cu zilele. O zi veche trece, una noua soseste. Lucrul important e sa o faci sa conteze: un prieten care conteaza,e o zi care conteaza''.
''Chiar daca unii cred in religie sau nu, cred in reincarnare sau nu, nimeni nu poate spune ca nu apreciaza bunatatea si compasiunea''...daua din citatele lui Dalai Lama acest calugar budist care prin eforturile sale de a pastra pacea in lume, in special in Tibet, au fost recunoscute si apreciate pretutindeni in lume.Astazi uitandu-ma din nou la filmul 7 ani in Tibet cu mare placere,mi-am reamintit de fraza-''Aceasta räma poate fi reincarnata mama ta'',si atunci singura intrebare care mi-a trecut prin cap a fost..eu in ce voi fi reincarnata?...cati dintre noi i-si pun intrebarea asta..cat de curiosi suntem sa stim ce se va intampla cu noi..cu sufletul,spiritul nostru atunci cand se v-a ridica in cer...cum vom reveni inapoi pe pamant si sub ce forma?..sunt cateva intrebari la care nu am nici un raspuns...si cu siguranta ca pe parcursul vieti mele in care voi avea un progres spiritual si multa intelepciune de acumulat nu cred ca voi gasi pe cineva care sa aibe si raspunsurile la intrebarile destul de ciudate pe care mintea mea le cere..sau poate da...nu se stie niciodata..pana atunci ...inchei tot prin un citat D.L.''Fericirea nu este ceva gata facut. Ea vine din faptele tale''. Fiti fericiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35