vineri, 28 martie 2008

Adio domnule profesor..tristete

De vreun an si ceva mor valori in rafale: Paleologu, Pittis, Teoctist, Pintea, Dan Spataru, Laura Stoica, Dobrin (da!), Ov. Iuliu Moldovan, acum Pruteanu! sa fie pedeapsa divina pentru o natie care-si persecuta valorile si nu respecta decat murdaria morala, pe care o simte aproape?... e oribil!!!
Mi-a fost profesor anul trecut la Spiru Haret si am luat examenul din prima la obiectul de studiu pe care domnul George Pruteanu mi l-a predat, l-am apreciat enorm. Exigent cu sine, exigent cu studentii facea scoala cu adevarat, dar avea si pretentii. Un om de o valoare inestimabila si de o corectitudine exemplara. Domnule PROFESOR va voi purta o vesnica amintire si voi incerca sa nu va dezamagesc niciodata si va promit ca voi face tot ce imi sta in putinta pentru a va promova imaginea ori de cate ori voi avea prilejul. DUMNEZEU SA VA ODIHNEASCA IN PACE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35