luni, 7 aprilie 2008

Scoala de Germana..

Dupa 3 saptamani de vacanta iata ca a venit si ziua in care sa m-a apuc din nou de invatat.:)..pentru alte 6 luni.
Prima zi de scoala,de limba germana... am avut emotii,nu chiar ca si in prima zi de scoala,dar ca atunci cand nu prea ai cunostinta de nimic .. cand e totul nou si nu sti ce noutate te asteapta.Am ajuns in clasa de curs,am facut cunostinta cu toti colegi si mare mi-a fost mirarea cand am descoperit ca toti colegi mei sunt din toate colturile lumii,foarte prietenosi si foarte dornici sa invente ca si mine.
In ciuda vremii care nu era prea prietenoasa astazi dimineata,cu frig si ninsoare,a fost o zi frumoasa,chiar haioasa,constructiva si distractiva...imi place acest curs si am sa ma duc cu mare placere incontinuare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35