sâmbătă, 8 martie 2008

Licenta -drept


Cea mai emotionanta zi a fost astazi -7.februarie'08,cand dupa multe saptamani de "sechestru"la domiciliu,in care am citit si recitit de multe ori cele 1.150 de grile la drept,iata ca am ajuns la ziua decisiva-licenta,in care daca ma intrebai cum ma chiama,cu greu reuseam sa articulez ceva.
Dupa 4 ore de examen,au mai urmat alte 2 ore in asteptarea rezultatului.In final cu nervi intinsi la maxim si aproape terminata psihic,dupa aproape 6 ore de stres au afisat rezultatele...8.80...m-am bucurat ..dar imediat mi-am spus"se putea si mai bine"....si sunt convinsa de asta..dar faptul e consumat.Oricum ma bucurat,dar m-a si intristat ca sa sfarsit aceeasta etapa frumoasa din viata mea -4 ani de facultate. Cu toate astea ce pot sa spun este, ca sant foarte fericita astazi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35