sâmbătă, 23 februarie 2008

In linie dreapta... Licenta


Pentru fiecare student,ani de facultate sant cei mai frumosi ani.Inafara ca socializezi,iti faci prieteni noi,multi din alte orase ale tari,multe materi necunoscute de tine pana atunci,intr-un cuvant totul nou si fascinant.Incepi foarte increzator si pe parcurs,cu cat trece timpul si ajungi in linie drapta spre final,realizezi ca parca prea repede au trecut 4 ani si esti in "prag",de licenta.

Licenta...hmm..un cuvant inspaimantator,cand te gandesti ca tot ce ai invatat pe parcursul a 4 ani trebuie sa iei de la capat,usor de zis dar greu de facut,pentru mine cel putin care mai am de invatat si pentru alta sesiune de examene.Dar,ma rog a trecut si sesiunea si iata-ma pe ultima suta de metri cu sufletul la gura de frica si emotia aceestui examen de licenta.Incerc sa imi fac curaj,ca totul o sa fie bine...incerc sa tot citesc,dar parca literele,randurile imi fug ,nu ma pot concentra total la invatat.
Stresul e foarte mare si cred ca si dorinta de a absolvi acest ultim examen,ma "zdrobeste" psihic.
Sant foarte constienta ca TREBUIE,sa iau acest examen,pentru a nu suprapune a doua licenta pe care trebuie sa o dau in iunie..si a schimba programul viitor pe care l-am facut si de la care nu am cum sa ma abat in nici un fel.Imi este frica...mi-asi dori sa scap cumva de teama, sa ma relaxez putin si sa ma faca mai increzatoare in mine si fortele mele...Dar ce???...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

blogul.carmencittei35